Terug naar overzicht
  • Regio

    Midden Nederland

  • Plaats

    Amsterdam

  • Gepubliceerd op

Functie omschrijving

Wie zijn wij?

Onze opdrachtgever is een entertainment bedrijf met 130 attracties verspreid over 25 landen wereldwijd. De financiële afdeling in Amsterdam is verantwoordelijk voor de financiële administraties van alle Nederlandse attracties, waaronder: Madame Tussauds Amsterdam, The Amsterdam Dungeon, PEPPA PIG World of Play Leidschendam, SEA LIFE Scheveningen en LEGOLAND Discovery Center Scheveningen.

Functie beschrijving

Als Customer Care Agent ben je het visitekaartje van al onze Nederlandse attracties en communiceer je via telefoon, e-mail en social media met onze gasten. Je staat al onze gasten op een plezierige en klantvriendelijke manier te woord en voorziet hen van de juiste informatie. Je verwerkt binnenkomende groepsreserveringen en vindt het een uitdaging om extra producten aan onze gasten aan te bevelen.

Geen dag is hetzelfde. Meestal kun je rustig met een kop thee of koffie opstarten, maar soms staat de telefoon al roodgloeiend als je binnen komt. De vragen die je krijgt zijn divers, van het omboeken van tickets, inhoudelijke vragen over een van de attracties tot vragen over prijzen. Als je niet aan de telefoon zit beantwoord je de binnengekomen e-mails, check je de socials op vragen en verwerk je de groepsreserveringen. Je vindt het een uitdaging om extra producten aan te bevelen of de groep te ‘upsellen’ naar een van de andere attracties. Ook haal jij energie om het proces voor de gast te optimaliseren in de brede zin van het woord en draag jij intern aanbevelingen aan. Voor de enkele klacht draai je je hand niet om, je staat iedere gast professioneel te woord.

Wie zoeken wij?

Je bent vriendelijk, positief en klantgericht. Je beheerst de Nederlandse taal en Engelse taal goed in woord en geschrift. Kennis van Duits is een pre. Verder ben je flexibel en voor minimaal 16 uur per week beschikbaar.

Wat bieden wij?

  • Pensioenregeling bonus, afhankelijk van het bedrijfsresultaat en persoonlijke doelstellingen
  • Doorgroeimogelijkheden binnen Merlin, zelfs wereldwijd
  • Gratis toegang tot alle Merlin attracties over de hele wereld
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • Een bijdrage in de reiskosten
  • Een werkplek in het centrum van Amsterdam, 20% thuis werken is mogelijk na de inwerkperiode

Je gaat er in deze rol voor zorgen dat onze gasten voor hun bezoek al een magische indruk van onze attracties hebben. Ben jij die gemotiveerde Customer Care Agent die alles uit de kast haalt om onze gasten te helpen? Heb je al enige ervaring opgedaan op het gebied van klantenservice en ben je toe aan een nieuwe uitdaging of sta je juist aan het begin van een mooie carrière en kijk je uit naar je eerste functie in een corporate omgeving? Stuur dan nu je sollicitatie 

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures