-
Regio
Zuid Nederland Midden Nederland Oost Nederland
-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
Als assistent inkoop ben je verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van ons inkoopteam. Je assisteert, in nauwe samenwerking met hen, bij het optimaliseren van de werkprocessen op de afdeling te weten:
- Monitoren van tijdige productie & aanlevering van onze producten;
- Planning en communicatie t.b.v. de optimalisering van voorraad en afstemming met andere afdelingen;
- Verwerking van en controleren op de inkoopadministratie (prijzen, technische specificaties, voorraad e.d.) in MS Central Business (Navision);
- Onderhouden van diverse stof archieven;
- Controle en verwerking van facturen t.b.v. de afdeling Inkoop.
Functie eisen
Voor het uitvoeren van deze functie is het belangrijk dat je stressbestendig, gestructureerd en gedisciplineerd werkt en een hands-on mentaliteit hebt. Je signaleert, neemt initiatief en stelt je proactief op. Je bent gedreven om continu te zoeken naar verbeteringsmogelijkheden van processen. Daarnaast beschik je over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden, die je zowel binnen het bedrijf als naar leveranciers en klanten toe demonstreert. Om dit pakket compleet te maken beschik je ook over:
- Een afgeronde MBO+/HBO opleiding in inkoop of een administratief/logistieke richting;
- Kennis en ervaring met textiel/stoffen is een pré;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse, Chinese en Engelse taal in woord en geschrift;
- Vergevorderde ervaring met MS Office en MS Central Business (Navision) of een vergelijkbaar ERP-pakket.
Arbeidsvoorwaarden
Zin gekregen om aan de slag te gaan in deze zelfstandige en afwisselende functie? Dan mag je op basis van een 40-urige werkweek rekenen op:
- Persoonlijke en professionele groeimogelijkheden;
- 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding, pensioenregeling; 13e maand, sportabonnement vergoeding